Dreamer's Dream in a real world still hoping one day i will meet a real vampire, and became a vampire too... Hi everyone, I'm Vampire夢, i currently reside at singapore, tampines, Singapore. I simply loving everything and hating them at the same time~ i am a contradicting person and i do everything by ear, or i shall call it heart....instead of mind. And!!! I LIKE vampires!!!!

my bloodlines are you interested? dying to join? Now here is a chances for you to do so by clicking on the icons below.



只是觉得可笑 24 June 2010
为什么有这么多事情让我觉得可笑?
笑自己还会偶尔想起一个人渣,
笑爱那人渣的人为什么会管他,
笑我明明更幸福但还是回头看,
笑那爱我的傻傻地拉着我的手,
笑自己看到傻瓜就不知了所措,
笑傻瓜真的可爱到听我说的话,
笑自己每天睁开眼就想起傻瓜,
笑傻瓜每次每次都乖乖给我骂,
笑傻瓜吃起东西时总是来乱的,
笑我自己路痴还嫌政府太吝啬,
笑爸爸妈妈到现在还叫我宝宝,
笑自己也逼傻瓜当众叫我宝宝,
笑自己明明长大了又不敢承认,
笑傻瓜对自己忠实又全心全意,
笑自己没能力还想要求全世界,
笑自己知道傻瓜怕榴莲还闹他,
笑傻瓜竟然要跟自己常相厮守。
笑自己竟在公司写出有的没的。。。。。。

Vampire夢 HAD A BITE ON 8:18 PM, INCIDENT REPORT LODGED HERE. WITH 0 RESPONSES SO FAR:

Post a Comment





trails


the clan


legacy
since 4th May 2009.
Counter